CURSURI FUNCTIONARI PUBLICI ON-LINE 2025

NOU ! DESCARCĂ DE AICI OFERTĂ CURSURI  FUNCŢIONARI PUBLICI ON-LINE 2024 >  5 ZILE/CU DIPLOMĂ DE 30 ORE (conform art. 479 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ) Bonus 4 + 1 GRATUIT, indiferent de cursuri)   

cursuri functionari publici munte

DESCARCĂ DE AICI FORMULAR CERERE DE ÎNSCRIERE CURSURI ON-LINE 2024

Cursuri de formare profesională recunoscute, pentru promovare profesională, conform H.G. nr. 1066/2008, pe domeniile prioritare A.N.F.P., organizate săptămânal, de luni până vineri ! Traineri cadre universitare, cu atestare în utilizarea tehnologiei de învăţământ la distanţă !

cursuri online functionari publice


Pentru cei dintre dumneavoastră care nu pot participa la cursurile noastre organizate cu prezenţă fizică, va precizăm faptul că toate cursurile noastre de perfecționare pentru sectorul public sunt organizate şi în sistem ON-LINE, în perioada 08 ianuarie – 17 decembrie 2024. Cursurile on-line pot fi achiziționate şi din catalogul SEAP al Asociației Universitare Columna (cod fiscal 32781309) !


Mai jos regăsiți descrierea cursurilor şi detalii cu privire la înscriere şi plată ! 


CURSURI DE PERFECŢIONARE  2024 ORGANIZATE ON-LINE PENTRU SECTORUL PUBLIC (serie nouă ianuarie – decembrie 2024, 43 de cursuri pe domeniile prioritare ANFP)

Cursurile sunt organizate săptămânal, în sistem e-learning, cu durata de 5 zile, de luni până vineri, 6 ore/zi, total 30 de ore, conform Noului cod administrativ, necesare pentru promovarea pentru gradul profesional următor (furnizor certificat ISO 9001 : 2015 Activităţi de formare profesională on-line) !


PAŞI SIMPLI PENTRU ÎNSCRIEREA LA CURS:

1 ) COMPLETAŢI CEREREA DE INSCRIERE TIP, cu precizarea cursului ales şi a perioadei dorite (poate fi descărcată de AICI)

2) Transmiteţi cererea de înscriere semnată şi ştampilată la adresa de mail inscrieri@asociatiacolumna.ro ;

3 ) Veţi primi pe mail factura aferentă iar aceasta trebuie achitată până la data începerii cursului;

4 ) Luni, în ziua începerii cursului, veţi primi pe mail link-ul de  acces pe platforma on-line, împreună cu codul de înregistrare şi acces pe platformă (nu trebuie sa instalați nimic)

SUNĂ PENTRU SUPORT LA 0722.207.117 !
cursuri functionari publici online 2024

INSCRIE-TE ACUM ! VEZI PRINCIPALELE CURSURI ON-LINE CU DIPLOMĂ  DE 30 DE ORE MAI JOS !

IMPORTANT ! Înscrierile se fac permanent, pentru oricare dintre cursurile noastre ! La patru cursanți înscriși/instituție, al cincilea beneficiază de un curs gratuit (4 + 1 GRATUIT 100%, indiferent de cursurile achiziționate)  Studiați grila de cursuri on-line de mai jos şi înscrieți-vă la cursul dorit ! Solicitați voucherul pentru cursul gratuit la telefonul 0722.207.117 !

Pentru detalii complete privind organizarea acestora vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0722.207.117 !

CONSULTAŢI LISTA CU O PARTE A CURSURILOR DE FORMARE PROFESIONALĂ ORGANIZATE DE SOCIETATEA NOASTRĂ ON-LINE ÎN ANUL 2024 PENTRU ADMINISTRAŢIA PUBLICĂ :

CURS 1 – Managementul resurselor umane și salarizarea personalului din sectorul public (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Managementul resurselor umane – legislație, roluri, principii, proceduri și obiective
  2. Dezvoltarea personala – notiune, principii si valori
  3. Dezvoltarea carierei: definiţie, obiective şi stadii
  4. Planificarea dezvoltării carierei
  5. Managementul propriei cariere
  6. Planul individual de dezvoltare personală a funcţionarilor publici
  7. Dezvoltarea carierei şi pregătirea profesională
  8. Motivarea funcționarilor publici
  9. Motivarea intrinsecă și motivarea extrinsecă
  10. Statutul funcţionarilor publici conform Noului cod administrativ
  11. Statutul personalului contractual din instituţiile publice 
  12. Aplicarea legislaţiei privind salarizarea personalului din instituţiile publice

CURS 2 – Control managerial intern și asigurarea calității serviciilor publice (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Organizarea comisiei pentru monitorizarea, coordonarea şi îndrumarea metodologică a dezvoltării sistemului de control managerial intern
  2. Elaborarea planului de dezvoltare a sistemului de control managerial intern
  3. Identificarea activitatilor pentru care este necesar să se elaboreze proceduri
  4. Realizarea procedurilor de sistem, a procedurilor operaționale și a întregii documentații necesare implementării sistemului
  5. Identificarea principalelor riscuri şi a măsurilor necesare contracararea acestora
  6. Identificarea situațiilor generatoare și potential generatoare de întreruperi ale activității
  7. Stabilirea obiectivelor de tip SMART la nivelul instituţiei
  8. Stabilirea circuitului documentelor și a informațiilor din instituție
  9. Intocmirea rapoartelor semestriale/anuale privind stadiul implementării standardelor de control managerial intern
  10. Elaborarea Codului de etică la nivelul instituției
  11. Principii și norme de realizare a auditului intern în instituțiile publice

CURS 3 Anticorupţie, deontologie profesională şi prevenirea situaţiilor de pantouflege în sectorul public (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Etica si deontologia
  2. Bazele integritatii publice
  3. Sistemul national de integritate
  4. Transparenţă şi liber acces la informaţiile de interes public
  5. Transparența decizională
  6. Normele deontologice aplicabile functionarilor publici
  7. Normele deontologice aplicabile personalului contractual din administratia publica
  8. Politici anticorupție
  9. Principalele reglementări anticorupție instituite Legea nr. 161/2003
  10. Prevenirea situaţiilor de pantouflage în instituţiile publice şi elaborarea documentelor specifice

CURS 4 – Achizițiile publice – atribuirea, elaborarea, încheierea, controlul şi monitorizarea contractelor administrative (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Cadrul legislativ al achizitiilor publice
  2. Calitatea de autoritate contractanta
  3. Atributiile compartimentului intern specializat din cadrul autoritatii contractante
  4. Domeniul de aplicare al Legii nr. 98/2016
  5. Praguri valorice in achizitiile publice
  6. Noutati privind procesul de achizitie publica
  7. Strategia anuala de achizitie publica
  8. Programul anual al achizitiilor publice
  9. Etapizarea procesului de achizitie publica
  10. Documentul unic de achizitie european (DUAE)
  11. Noile tipuri de proceduri de atribuire
  12. Documentatia de atribuire
  13. Etapa de organizare a procedurii
  14. Evaluarea ofertelor
  15. Conflictul de interese
  16. Reguli noi utilizare S.I.C.A.P. pentru autorități contractante

CURS 5 – Contabilitatea instituțiilor publice și realizarea controlului financiar preventiv (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice
  2. Elementele situatiilor financiare
  3. Contabilitatea elementelor patrimoniale
  4. Contabilitatea imobilizărilor
  5. Contabilitatea stocurilor
  6. Contabilitatea decontarilor cu tertii
  7. Contabilitatea trezoreriei
  8. Contabilitatea veniturilor si finantarilor
  9. Contabilitatea cheltuielilor
  10. Controlul financiar preventiv
  11. Utilizare Forexebug
  12. Management financiar in institutiile publice
  13. Realizarea controlului financiar preventiv

CURS 6 – Taxe, impozite locale şi executare silită – noutăţi legislative (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Instrumentele şi limitele autonomiei financiare locale
  2. Reguli şi proceduri de execuţie bugetară la nivelul autorităţilor administraţiei publice locale
  3. Principii, reguli şi proceduri de administrare fiscală
  4. Regimul impozitelor şi taxelor locale
  5. Executorii bugetari locali
  6. Procedura executarii creanțelor fiscale

CURS 7 – Managementul administrației publice – principii şi mecanisme moderne (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Structura organizatorică şi funcţională a unei organizaţii publice: organizarea formală şi organizarea non-formală;
  2. Obiectivele instituţionale
  3. Funcţii, roluri şi atribuţii în managementul public;
  4. Sisteme de management public: metode, tehnici şi instrumente; funcţii publice de conducere;
  5. Componente moderne ale managementului public: managementul de proiect, managementul riscului, etc.;
  6. Identificarea şi alocarea resurselor, accesul la resurse;
  7. Instrumente de monitorizare şi control operaţionale în managementul public modern.
  8. Dezbaterea conceptului de performanţă în instituţiile publice

CURS 8 – Managementul proiectelor şi valorificarea oportunităţilor de finanţare 2024 – 2027 (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Stabilirea scopului proiectului
  2. Stabilirea cerintelor de management integrat al proiectului
  3. Planificarea activitatilor si jaloanelor proiectului
  4. Gestiunea utilizarii costurilor si resurselor operationale pentru proiect
  5. Realizarea procedurilor de achizitii pentru proiect
  6. Managementul riscurilor
  7. Managementul echipei de proiect
  8. Managementul comunicarii in cadrul proiectului
  9. Managementul calitatii proiectului

CURS 9 – Comunicare, relații publice și protocol în sectorul public (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Modele teoretice ale comunicării
  2. Nevoia de comunicare informala
  3. Spaţiul public si comunicarea; efecte perverse
  4. Comunicarea publica
  5. Comunicarea si rolul sau în prevenirea crizelor
  6. Manipularea prin structurile mass-media
  7. Aspecte ale comunicării în grupurile de munca
  8. Rolul liderului în comunicarea de grup
  9. Motivarea prin comunicare
  10. Stilul de comunicare Comunicare verbală, paraverbală şi non-verbală
  11. Norme de protocol
  12. Comunicarea cu beneficiarii si angajații serviciilor publice (stil autoritar sau stil defensiv?)

CURS 10 Transparenţă şi liber acces la informaţiile de interes public (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Ce este transparenţa şi importanţa ei
  2. Transparenţa şi sistemul naţional de integritate
  3. Controlul cetăţenesc al activităţii administraţiei publice
  4. Liberul acces la informaţiile de interes public (Legea nr. 544/2001)
  5. Transparenţa decizională (Legea nr. 52/2001)
  6. Transparenţa şi buna guvernare
  7. Rezistenţa la schimbare – schimbări culturale şi comportamentale

CURS 11Asistența socială a copiilor, a persoanelor vârstnice și a persoanelor cu dizabilități – noutăţi legislative (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Sistemul de asistență socială: mod de organizare, beneficiari şi servicii sociale
  2. Asistenţa socială a copilului: structuri responsabile, măsuri de protecție şi tipuri de servicii asigurate
  3. Strategii privind protecţia copilului şi principii utilizate
  4. Principalele acte normative referitoare la persoanele vârstnice
  5. Asigurarea serviciilor sociale în centre de zi și la domiciliu
  6. Specificul serviciilor sociale adresate persoanelor vârstnice
  7. Îngrijirea persoanei vârstnice în centre de zi și la domiciliu
  8. Consilierea psihologică a persoanelor de vârsta a treia
  9. Cadrul legislative şi asigurarea drepturilor persoanelor cu dizabilităţi
  10. Principiile de promovare a drepturilor persoanelor cu dizabilităţi
  11. Incluziune socială şi metode de lucru cu persoanele cu dizabilităţi
  12. Organizarea şi funcţionarea centrelor pentru persoanele cu dizabilităţi
  13. Asigurarea securităţii persoanei cu dizabilități în centre
  14. Obligaţiile persoanelor cu dizabilităţi, ale familiei sau ale reprezentanţilor legali

CURS 12Registrul agricol, cadastru și fond funciar (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Organizarea registrului agricol
  2. Intocmirea registrului agricol
  3. Completarea registrului agricol
  4. Controlul datelor din registrul agricol
  5. Centralizarea datelor din registrul agricol
  6. Raportarea datelor din registrul agricol
  7. Fond funciar – principalele noțiuni și reglementări aplicabile
  8. Noțiuni generale de cadastru și legislatia aplicabilă
  9. Lucrări de cadastru, culegerea datelor și planul cadastral
  10. Fond funciar

CURS 13Urbanism, amenajarea teritoriului și disciplina în construcții (curs on-line 30 ore)

Tematica: 

  1. Natura si specificul activitatilor de urbanism
  2. Implicarea serviciului “Disciplina in constructii, protectia mediului si afisaj stradal“in respectarea prevederilor legale in vigoare
  3. Legea nr. 350/ 2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul: a) Planul urbanistic general (PUG); b)Planul urbanistic zonal (PUZ); c) Planul urbanistic de detaliu (PUD)
  4. Legea nr. 50/ 1990, republicata privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii
  5. Modificări operate de Legea nr. 166/2023
  6. Certificatul de urbanism, autorizatia de construire si autorizatia de desfiintare
  7. Atributiile autoritatilor locale privind respectarea dispozitiilor Legii nr. 50/1991
  8. Disciplina în construcții

Curs 14Poliţie locală – legislaţie şi proceduri specifice (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Cadrul legislativ privind organizarea și funcționarea poliției locale (Legea nr. 155/2010)
  2. Drepturile și obligațiile polițistului local
  3. Modul de acţiune pentru prevenirea infractiunilor si a altor fapte antisociale
  4. Cooperarea structurilor de ordine si siguranta publica
  5. Modalitati de imbunatatire a comunicarii la nivelul poliţiei locale
  6. Actiuni proactive si actiuni reactive
  7. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare
  8. Regimul armelor şi muniţiilor, cu modificările şi completările ulterioare
  9. Sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice,
  10. Reglementări privind sănătatea mintală şi protecţia persoanelor cu tulburări psihice
  11. Reglementări privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice
  12. Stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor la normele privind exploatarea şi menţinerea în bună stare a drumurilor publice
  13. Asigurarea legalitatii proceselor-verbale de sanctionare contraventionala.

Curs 15Acte de stare civilă şi evidenţa persoanelor (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Scurtă introducere despre noțiunea de stare civilă și importanța ei
  2. Căsătoriile încheiate între cetăţeni străini şi cetăţeni români
  3. Reglementări speciale la încheierea căsătoriei dintre un cetăţean străin aparţinând unuia din următoarele state: Israel, Norvegia, Elveţia, Arabia Saudită, Kuwait, Germania, Ucraina, Republica Moldova, Olanda, Bosnia şi Herţegovina, Rebublica Cehă, Cuba, India, Ungaria, Georgia, Republica Chile, Spania
  4. Cazuri de nulitate a căsătoriei
  5. Precizări referitoare la modificările legislative în materie de stare civilă
  6. Eliberarea extraselor multilingve
  7. Înscrierea de menţiuni în actele de stare civilă române privind hotărârile de divorţ pronunţate în străinătate
  8. Scurt istoric privind actele de identitate
  9. Prevenirea şi combaterea falsului privind identitatea

Curs 16Legalitatea actelor şi contractelor administrative – regimul juridic aplicabil (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Conceptul de act administrativ (terminologie şi definiţie)
  2. Trăsăturile actelor administrative
  3. Regimul juridic al actelor administrative
  4. Elementele actelor administrative
  5. Condiţiile de valabilitate ale actelor administrative
  6. Caracterele actelor administrative
  7. Procedura emiterii si adoptarii actelor administrative
  8. Căile administrative de atac
  9. Efectele actelor administrative
  10. Nulitatea şi inexistenţa actelor administrative
  11. Notiunea de contract administrativ si evolutia teoriei contractului administrative
  12. Regimul juridic al contractelor administrative
  13. Interpretarea actelor normative
  14. Metodele si rezultatele interpretarii actelor administrative
  15. Formele realizării dreptului: respectare, aplicare, executare.

Curs 17Control managerial intern şi asigurarea calităţii serviciilor publice (curs on-line 30 ore)

Tematica (Managementul implementarii Cadrului comun de autoevaluare a modului de functionare a institutiilor publice):

  1. MANAGEMENTUL CALITATII
  2. Generalitati
  3. Teoria TQM – ciclul PDCA
  4. Pricipiile Sistemului de management al calitatii
  5. Seria de Standarde privind Calitatea
  6. Sistemul de Management Integrat al organizatiei.
  7. CADRUL COMUN DE AUTOEVALUARE A MODULUI DE FUNCTIONARE A INSTITUTIILOR PUBLICE
  8. Definitie, rol, scop
  9. Avantajele utilizarii CAF
  10. STRUCTURA CAF
  11. Principii
  12. Criterii si Subcriterii CAF
  13. IMPLEMENTAREA CAF
  14. Faza premergatoare – Organizare
  15. Procesul de Autoevaluare – Notare
  16. Planul de actiuni / Prioritizare/ Reevaluare

Curs 18 Managementul situaţiilor de urgenţă, sănătate şi securitate în muncă – noutăţi legislative  (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Managementul situațiilor de urgență – principalele reglementări în domeniu
  2. Legislaţia în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
  3. Sistemul de Management al SSM
  4. Politici, obiective si instrumente de implementare a Sistemului de Management al SSM
  5. Proceduri de lucru specifice SSM
  6. Prevenirea riscurilor de accidentare si de imbolnavire profesionala.
  7. Instruirea, Formarea, Informarea, Consultarea si Participarea Lucratorilor
  8. Organizarea activitatii de prevenire si protectie in domeniul SSM
  9. Autorizarea funcţionarii din punct de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă
  10. Accidente de munca si boli profesionale
  11. Echipamentul individual de protectie – definitii si clasificare

Curs 19 Secretariat, arhivare, bibioteconomie şi managementul documentelor  (curs on-line 30 ore)

Tematica:

  1. Specificul activităţii de secretariat; roluri și atribuții
  2. Tehnica corespondenței și controlul înregistrărilor
  3. Norme şi instrucţiuni privind arhivarea documentelor
  4. Normative privind spațiile de arhivare
  5. Arhivarea electronică a documentelor
  6. Controlul circuitului documentelor
  7. Biblioteconomia
  8. Managementul documentelor

Notă: Descărcaţi oferta de mai jos şi regăsiţi toate cele 43 de cursuri de formare profesională organizate on-line în anul 2024  !

DESCARCĂ DE AICI GRILA CU TOATE CELE 43 DE CURSURI DE PERFECŢIONARE DE 30 DE ORE, ORGANIZATE ON-LINE, ÎN SISTEM E-LEARNING, CU DIPLOMĂ, CONFORM ART. 479 COD ADMINISTRATIV  !

DESCARCĂ DE AICI CEREREA DE ÎNSCRIERE LA CURSURILE ON-LINE

Cursuri online functionari publici

Înscrierea se face prin completarea şi transmiterea cererii de înscriere tip la adresa de mail inscrieri@asociatiacolumna.ro !

CONTACT: 0722.207.117

DESCARCĂ DE AICI CERTIFICAT NOU 2023 ISO 9001: 2015 ACTIVITĂŢI FORMARE PROFESIONALĂ FUNCȚIONARI PUBLICI “ON-LINE” ŞI “FACE TO FACE”

CURSURI STARE CIVILĂ ŞI EVIDENŢA PERSOANELOR 2025

CURS ACTE DE STARE CIVILĂ ŞI EVIDENŢA PERSOANELOR 2024

Ai nevoie de un curs având ca tematică starea civilă şi evidenţa persoanelor ? Poţi participa la unul dintre cursurile noastre organizate în acest domeniu de activitate, fie în format fizic, fie în format on-line ! Consultă mai jos grilele noastre de cursuri privind starea civilă şi evidenţa persoanelor, inclusiv tematicile şi locaţiile de desfăşurare, la munte sau pe litoral !

(DESCARCĂ TEMATICĂ INTERACTIVĂ CURSURI ON-LINE  30 ORE SAU  CU  PREZENŢĂ FIZICĂ 30/40 ORE))

(CONSULTĂ  AICI GRILĂ CURSURI ON-LINE STARE CIVILĂ ŞI EVIDENŢA PERSOANELOR)

GRATUIT: EXAMEN ŞI ELIBERARE DIPLOMĂ 30 DE ORE 

Cum este organizat acest curs ? În format on-line sau cu prezenţă fizică, cu cazare, conform specificaţiilor următoare:

Varianta 1: Cursul on-line este organizat săptămânal, de luni până vineri, si recunoscut conform Noului cod administrativ, respectiv conform H.G. nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a funcționarilor publici. 

Varianta 2: Cursul cu prezenţă fizică se organizează săptămânal, de luni, până duminică, în locaţiile partenere, conform ofertelor de mai jos.

Cazarea se face cu o zi înaintea începerii cursurilor, respectiv duminica după ora 14.00. Solicită oferta detaliată şi planificarea cursurilor la telefon 0722.207.117 sau la adresa de mail inscrieri@asociatiacolumna.ro !

Tematica aferentă cursului:

  1. Scurtă introducere despre noțiunea de stare civilă și importanța ei
    Căsătoriile încheiate între cetăţeni străini şi cetăţeni români
  2. Reglementări speciale la încheierea căsătoriei dintre un cetăţean străin aparţinând unuia din următoarele state: Israel, Norvegia, Elveţia, Arabia Saudită, Kuwait, Germania, Ucraina, Republica Moldova, Olanda, Bosnia şi Herţegovina, Rebublica Cehă, Cuba, India, Ungaria, Georgia, Republica Chile, Spania
  3. Cazuri de nulitate a căsătoriei
  4. Precizări referitoare la modificările legislative în materie de stare civilă
  5. Eliberarea extraselor multilingve
  6. Înscrierea de menţiuni în actele de stare civilă române privind hotărârile de divorţ pronunţate în străinătate
  7. Scurt istoric privind actele de identitate
  8. Prevenirea şi combaterea falsului privind identitatea

Descriere curs: curs de tip work-shop bazat pe analiza legislativa, prezentare cazuri practice, analiza principalelor norme juridice si documente utilizate in domeniul studiat !

OFERTE CURSURI FUNCTIONARI PUBLICI 2024 !

GRILA 1 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI LITORAL FUNCŢIONARI PUBLICI  5/7 ZILE, 30/40 ORE  2024
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE CURSURI LITORAL 2024

cursuri functionari publici 2024

GRILA 2 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI  7/5 ZILE  POIANA BRAŞOV, martie – decembrie 2024 (Bonus 5+1 gratuit taxă curs)
DESCARCA CERERE INSCRIERE CURSURI POIANA BRASOV 2024

cursuri functionari publici munte 2024

GRILA 3DESCARCĂ DE AICI GRILĂ CURSURI 7/5 ZILE MUNTE SINAIA (iulie-decembrie 2024) Bonus 5+1 gratuit taxă curs
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE  CURSURI MUNTE SINAIA 2024

GRILA  4 – CURSURI ON-LINE 30 ORE/5 ZILE  PENTRU PROMOVAREA PROFESIONALĂ ÎN SECTORUL PUBLIC (ianuarie – decembrie 2024)  bonus 4+1 gratuit indiferent de curs
DESCARCĂ DE AICI CEREREA DE ÎNSCRIERE LA CURSURILE ON-LINE

cursuri online functionari publice


GRILA 5 – CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI MARAMUREŞ 5/7 ZILE 2024
DESCARCĂ CERERE DE ÎNSCRIERE CURSURI MARAMUREŞ 2024 

Cazare Hotel Gabriela*** Vişeul de Sus, jud. Maramureş : 2.700 lei cazare 5 nopţi sau 3.700 lei cazare 7 nopţi (2 adulţi + 1 copil > 7 ani + bonuri de masă de 700 sau 900 lei) .

cursuri maramures 2024

Cursurile noastre abordează o arie tematică diversă, specifică sectorului public, cu accent pe rolurile si responsabilităţile funcţionarilor publici, atât din punctul de vedere al normelor juridice pe care trebuie să le aplice, ca drept substanţial, cât şi din perspectiva normelor de drept procedural (Noul cod administrativ, legislaţia privind sistemul de control managerial intern, procedurile operaţionale şi de sistem, contencios administrativ şi jurisdicţii administrative etc. )

CONTACT ÎNSCRIERI: 0722.207.117

 

cursuri autorizate functionari publici
 

CURSURI MARAMUREŞ 2025

NOU ! DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI PERFECŢIONARE FUNCŢIONARI PUBLICI 5/7 ZILE MARAMUREŞ 2024

DESCARCĂ CERERE DE ÎNSCRIERE CURSURI MARAMUREŞ 2024 

cursuri maramures 2024

Noul cod administrativ  al României, adoptat prin O.U.G. nr. 57/2019, stabileşte explicit care sunt drepturile şi obligaţiile instituţiilor şi autorităţilor publice cu privire la perfecţionarea profesională a personalului, fie că vorbim despre aleşi locali şi funcţionari publici, fie că vorbim despre personalul contractual angajat în entităţile publice.  VEDETI AICI BAZA LEGALA 2024 

cursuri maramures 2024

INFORMAŢII DESPRE ÎNSCRIEREA LA CURSURILE ORGANIZATE ÎN MARAMUREŞ:

Înscrierea se face prin completarea şi transmiterea cererii de înscriere tip la adresa de mail inscrieri@asociatiacolumna.ro !

  • Taxa de curs este în valoare de 930 lei cu tva inclus ! 
  • Cazare Hotel Gabriela*** Vişeul de Sus, jud. Maramureş : 2.700 lei cazare 5 nopţi sau 3.700 lei cazare 7 nopţi (2 adulţi + 1 copil > 7 ani + bonuri de masă de 700 sau 900 lei) .

Înscrierea se face permanent, în intervalul orar 08.00 – 20.00 !

NOU ! VEZI AICI ŞI OFERTĂ CURSURI ON-LINE FUNCŢIONARI PUBLICI 2024 (5 ZILE/30 ORE)

DESCARCĂ DE AICI CEREREA DE ÎNSCRIERE LA CURSURILE ON-LINE

Contact înscrieri: 0722.207.117 

 

TEMATICI CURSURI PERFECTIONARE FUNCTIONARI PUBLICI 2025

TEMATICI CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI 2024 

(DESCARCĂ DE AICI TEMATICĂ INTERACTIVĂ CURSURI 2024 ON-LINE  30 ORE SAU  CU  PREZENŢĂ FIZICĂ 30/40 ORE)

CURS 1 –  ACHIZIŢIILE PUBLICE – PLANIFICARE, PROCEDURI ŞI ASIGURAREA LEGALITĂŢII

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Cadrul legislativ al achizitiilor publice
  2. Calitatea de autoritate contractanta
  3. Atributiile compartimentului intern specializat din cadrul autoritatii contractante
  4. Domeniul de aplicare al Legii nr. 98/2016
  5. Praguri valorice in achizitiile publice
  6. Noutati privind procesul de achizitie publica
  7. Strategia anuala de achizitie publica
  8. Programul anual al achizitiilor publice
  9. Etapizarea procesului de achizitie publica
  10. Documentul unic de achizitie european (DUAE)
  11. Noile tipuri de proceduri de atribuire
  12. Documentatia de atribuire
  13. Etapa de organizare a procedurii
  14. Evaluarea ofertelor
  15. Conflictul de interese
  16. Reguli noi utilizare S.I.C.A.P. pentru autorități contractante

CURS 2 – ACTE DE STARE CIVILA SI EVIDENTA PERSOANELOR

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Scurtă introducere despre noțiunea de stare civilă și importanța ei
  2. Căsătoriile încheiate între cetăţeni străini şi cetăţeni români
  3. Reglementări speciale la încheierea căsătoriei dintre un cetăţean străin aparţinând unuia din următoarele state: Israel, Norvegia, Elveţia, Arabia Saudită, Kuwait, Germania, Ucraina, Republica Moldova, Olanda, Bosnia şi Herţegovina, Rebublica Cehă, Cuba, India, Ungaria, Georgia, Republica Chile, Spania
  4. Cazuri de nulitate a căsătoriei
  5. Precizări referitoare la modificările legislative în materie de stare civilă
  6. Eliberarea extraselor multilingve
  7. Înscrierea de menţiuni în actele de stare civilă române privind hotărârile de divorţ pronunţate în străinătate
  8. Scurt istoric privind actele de identitate
  9. Prevenirea şi combaterea falsului privind identitatea

CURS 3 – ETICĂ, INTEGRITATE ŞI DEONTOLOGIE PROFESIONALĂ

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Etica si deontologia
  2. Bazele integritatii publice
  3. Sistemul national de integritate
  4. Transparenţă şi liber acces la informaţiile de interes public
  5. Transparența decizională
  6. Normele deontologice aplicabile functionarilor publici
  7. Normele deontologice aplicabile personalului contractual din administratia publica
  8. Politici anticorupție
  9. Principalele reglementări anticorupție instituite Legea nr. 161/2003

CURS  4 – COMUNICARE, RELAŢII PUBLICE ŞI PROTOCOL

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Modele teoretice ale comunicării
  2. Nevoia de comunicare informala
  3. Spaţiul public si comunicarea; efecte perverse
  4. Comunicarea publica
  5. Comunicarea si rolul sau în prevenirea crizelor
  6. Manipularea prin structurile mass-media
  7. Aspecte ale comunicării în grupurile de munca
  8. Rolul liderului în comunicarea de grup
  9. Motivarea prin comunicare
  10. Stilul de comunicare Comunicare verbală, paraverbală şi non-verbală
  11. Norme, valori si standarde europene utilizate in comunicare

CURS 5 – ASISTENŢA SOCIALĂ A COPIILOR, A PERSOANELOR VÂRSTNICE ŞI A PERSOANELOR CU DIZABILITĂŢI

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Sistemul de asistență socială: mod de organizare, beneficiari şi servicii sociale
  2. Asistenţa socială a copilului: structuri responsabile, măsuri de protecție şi tipuri de servicii asigurate
  3. Strategii privind protecţia copilului şi principii utilizate
  4. Principalele acte normative referitoare la persoanele vârstnice
  5. Asigurarea serviciilor sociale în centre de zi și la domiciliu
  6. Specificul serviciilor sociale adresate persoanelor vârstnice
  7. Îngrijirea persoanei vârstnice în centre de zi și la domiciliu
  8. Consilierea psihologică a persoanelor de vârsta a treia
  9. Cadrul legislative şi asigurarea drepturilor persoanelor cu dizabilităţi
  10. Principiile de promovare a drepturilor persoanelor cu dizabilităţi
  11. Incluziune socială şi metode de lucru cu persoanele cu dizabilităţi
  12. Organizarea şi funcţionarea centrelor pentru persoanele cu dizabilităţi
  13. Asigurarea securităţii persoanei cu dizabilități în centre
  14. Obligaţiile persoanelor cu dizabilităţi, ale familiei sau ale reprezentanţilor legali

CURS 6 – ASISTENŢĂ SOCIALĂ – LEGISLAŢIE ŞI PROCEDURI

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Organizarea si functionarea sistemul național de asistență social si structura serviciilor sociale
  2. Legislația privind inspecția socială
  3. Legislația beneficiilor de asistenţă social (Sprijin acordat familiilor cu venituri reduse: ajutorul social, ajutorul de încălzire, alocaţia pentru susținerea familiei; Politici familiale: alocaţia de stat pentru copii, alocaţia lunară de plasament, indemnizaţia pentru creşterea copilului, acordarea concediului și indemnizației de acomodare; Sprijin acordat persoanelor cu handicap; Alte tipuri de beneficii de asistenţă social)
  4. Rolurile și atribuțiile asistentului social si principalele elemente ale comportamentului profesional
  5. Proceduri operaționale în domeniul asistenței sociale (domenii: circuitul documentelor, acordarea drepturilor persoanelor cu handicap, acordarea drepturilor persoanelor beneficiare de alocație pentru susținerea familiei, acordarea dreptului la concediul și indemnizația lunară de creștere a copiilor, venitul minim garantat, acordarea ajutoarelor pentru încălzire, acordarea gratuită de lapte praf copiilor cu vârste între 0-12 luni, instituire tutelă/curatelă, întocmirea documentației pentru beneficiarii cantinei de ajutor social, protecția copilului, monitorizarea copiilor cu părinți plecați la muncă în străinătate).

CURS  7 – IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE CONTROL MANAGERIAL INTERN CONFORM O.S.G.G. NR. 600/2018

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Noţiuni introductive şi scurt istoric al domeniului
  2. Organizarea sistemului de control intern managerial (SCIM) în entităţile publice
  3. Elemente de specificitate ale SCIM la nivelul administraţiei centrale şi la nivelul administraţiei publice locale
  4. Implementarea standardelor de control intern managerial
  5. Evaluarea şi raportarea sistemului de control intern managerial
  6. Diferitele documente şi instrumente utilizate: constituire comisie de monitorizare, activitate comisie de monitorizare, program de dezvoltare al SCIM, documente cu caracter organizatoric, formulare managementul riscului, plan implementare măsuri de control, raport anual, proceduri de sistem şi operaţionale, raport monitorizare performanţe s.a.

CURS 8 – COMPETENŢE INFORMATICE PENTRU ANGAJAŢII DIN SECTORUL PUBLIC – UTILIZARE IT&C

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Noţiuni introductive
  2. Procesoare de texte: Microsoft Word
  3. Utilizarea mediului de lucru Microsoft Excel
  4. Utilizarea mediului de lucru Power-Point
  5. Identificare necesarului de software la nivelul instituţiei şi identificare resurselor necesare pentru asigurarea lui
  6. Evaluarea eficienţei softurilor utilizate şi identificarea posibilităţilor de îmbunătăţire a acestora (ex. corelarea Forexebug cu softul de contabilitate; utilizarea bazelor de date)
  7. Evaluarea riscurilor şi luarea măsurilor necesare pentru securizarea sistemelor informatice din perspectiva GDPR. 

CURS 9 – COMUNICARE EFICIENTĂ INTRA ŞI INTER-INSTITUŢIONALĂ

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Modele teoretice ale comunicării
  2. Nevoia de comunicare informala
  3. Spaţiul public si comunicarea; efecte perverse
  4. Comunicarea publica
  5. Comunicarea si rolul sau în prevenirea crizelor
  6. Manipularea prin structurile mass-media
  7. Aspecte ale comunicării în grupurile de munca
  8. Rolul liderului în comunicarea de grup
  9. Motivarea prin comunicare
  10. Stilul de comunicare Comunicare verbală, paraverbală şi non-verbală
  11. Norme de protocol
  12. Comunicarea cu beneficiarii si angajatii serviciilor publice (stil autoritar sau stil defensiv ?)

CURS  10 – CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE ŞI REALIZAREA CONTROLULUI FINANCIAR PREVENTIV

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice
  2. Elementele situatiilor financiare
  3. Contabilitatea elementelor patrimoniale
  4. Contabilitatea imobilizărilor
  5. Contabilitatea stocurilor
  6. Contabilitatea decontarilor cu tertii
  7. Contabilitatea trezoreriei
  8. Contabilitatea veniturilor si finantarilor
  9. Contabilitatea cheltuielilor
  10. Controlul financiar preventiv
  11. Utilizare Forexebug
  12. Management financiar in institutiile publice
  13. Realizarea controlului financiar preventiv

CURS 11 – CONTENCIOS ADMINISTRATIV ŞI JURISDICŢII ADMINISTRATIVE

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Noţiunea, trăsăturile şi formele controlului administrativ
  2. Efectele lipsei sau ineficienţei controlului administrativ  
  3. Noţiunea şi trăsăturile contenciosului administrativ
  4. Condiţiile necesare introducerii acţiunii în contenciosul administrativ
  5. Actele administrative exceptate
  6. Noţiunea şi trăsăturile jurisdicţiilor administrative
  7. Principalele jurisdicţii administrative

CURS 12 – DEZVOLTARE ORGANIZAŢIONALĂ – LUCRU ÎN ECHIPĂ, COMUNICARE, MANAGEMENT PRIN OBIECTIVE ŞI LEADERSHIP

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Determinarea esenței leadership-ului în sectorul public
  2. Înțelegerea rolului și a importanței leadershipului în atingerea obiectivelor organizației publice
  3. Însușirea diverselor abordări asupra leadership-ului
  4. Stabilirea componentelor leadership-ului
  5. Distincția între rolurile de manager și leader în sectorul public
  6. Cunoașterea caracteristicilor comune tuturor tipurilor de lideri de grupuri eficiente
  7. Explicarea abilităților și comportamentelor specifice ale liderilor asociate cu eficacitatea leadershipului
  8. Definirea leadershipului charismatic și identificarea componentelor comportamentale ale liderilor charismatici vs. lideri noncharismatici
  9. Cum să utilizăm eficient managementul prin obiective pentru dezvoltarea sănătoasă a organizaţiei publice
  10. Promovarea lucrului în echipă în organizaţiile publice.

CURS 13 – DEZVOLTAREA PERSONALĂ ŞI MANAGEMENTUL CARIEREI PERSONALULUI DIN SECTORUL PUBLIC

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Dezvoltarea personala – notiune, principii si valori
  2. Dezvoltarea carierei: definiţie, obiective şi stadii
  3. Planificarea dezvoltării carierei
  4. Managementul propriei cariere
  5. Planul individual de dezvoltare personală a angajaţilor din sectorul public
  6. Dezvoltarea carierei şi pregătirea profesională
  7. Motivarea intrinsecă și motivarea extrinsecă
  8. Abordarea raţională şi abordarea emoţională a propriei activităţi
  9. Cum gestionăm eficient problemele de serviciu şi problemele personale
  10. Atitudini distructive şi atitudini constructive
  11. Cum să eliminăm plafonarea şi să obţinem maximum de performanţă la locul de muncă.

CURS 14 – MANAGEMENT STRATEGIC ŞI POLITICI PUBLICE

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Funcţii, roluri şi atribuţii în managementul public
  2. Sisteme de management public: metode, tehnici şi instrumente
  3. Componente ale managementului public: managementul operational, managementul de proiect, managementul riscurilor, managementul resurselor umane
  4. Planificare strategica si management strategic
  5. Identificarea obiectivelor, planificarea activitatilor şi alocarea resurselor
  6. Instrumente de monitorizare şi control operaţionale în managementul public modern.
  7. Elaborarea, implementarea şi evaluarea politicilor publice 

CURS 15 – CONTROL MANAGERIAL INTERN, AUDIT INTERN ŞI ASIGURAREA CALITĂŢII SERVICIILOR PUBLICE

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Organizarea comisiei pentru monitorizarea, coordonarea şi îndrumarea metodologică a dezvoltării sistemului de control managerial intern
  2. Elaborarea planului de dezvoltare a sistemului de control managerial intern
  3. Identificarea activitatilor pentru care este necesar să se elaboreze proceduri
  4. Realizarea procedurilor de sistem, a procedurilor operaționale și a întregii documentații necesare implementării sistemului
  5. Identificarea principalelor riscuri şi a măsurilor necesare contracararea acestora
  6. Identificarea situațiilor generatoare și potential generatoare de întreruperi ale activității
  7. Stabilirea obiectivelor de tip SMART la nivelul instituţiei
  8. Stabilirea circuitului documentelor și a informațiilor din instituție
  9. Intocmirea rapoartelor semestriale/anuale privind stadiul implementării standardelor de control managerial intern
  10. Elaborarea Codului de etică la nivelul instituției
  11. Principii și norme de realizare a auditului intern în instituțiile publice

CURS 16 – ANTICORUPŢIE, ETICĂ, INTEGRITATE, TRANSPARENŢĂ ŞI DEONTOLOGIE PROFESIONALĂ

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Etica si deontologia
  2. Bazele integritatii publice
  3. Sistemul national de integritate
  4. Transparenţă şi liber acces la informaţiile de interes public
  5. Transparența decizională
  6. Normele deontologice aplicabile functionarilor publici
  7. Normele deontologice aplicabile personalului contractual din administratia publica
  8. Politici anticorupție 
  9. Principalele reglementări anticorupție instituite prin Legea nr. 161/2003

CURS 17 – REGIMUL JURIDIC APLICABIL BUNURILOR DIN DOMENIUL PUBLIC ŞI GESTIONAREA PATRIMONIULUI

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Regimul juridic al domeniul public: proprietatea publica si proprietatea privata a statului
  2. Legislatia privind domeniul public al statului;
  3. Legislaţia privind domeniul privat al statului;
  4. Regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publica
  5. Intocmirea si actualizarea inventarului centralizat al bunurilor imobile proprietate privata a statului si a drepturilor reale supuse inventarierii
  6. Intocmirea si actualizarea inventarului centralizat al bunurilor imobile proprietate publica a statului
  7. Legislaţia privind parteneriatul public-privat
  8. Administrarea şi gestionarea patrimoniului public (gestiuni, gestionari, răspunderi)
  9. Inventarierea patrimoniului unei entităţi publice
  10. Evidenţa patrimoniului unei entităţi publice
  11. Întreţinerea patrimoniului instituţiei publice
  12. Elaborarea procedurii privind gestionarea şi administrarea patrimoniului public

 CURS 18 – INCLUZIUNE SOCIALĂ, EGALITATE DE ŞANSE ŞI NEDISCRIMINARE

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Incluziune sociala vs. ecluziune sociala
  2. Scopul strategiilor de protective sociala
  3. Prevenirea si combaterea marginalizării sociale
  4. Accesul pe piața muncii a grupurilor vulnerabile
  5. Strategia națională privind incluziunea sociala si reducerea sărăciei
  6. Egalitate de șanse si nediscriminare

CURS 19 – LEADERSHIP ŞI ABILITATI MANAGERIALE 

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Determinarea esenței leadership-ului
  2. Înțelegerea rolului și a importanței leadershipului în atingerea obiectivelor organizației
  3. Însușirea diverselor abordări asupra leadership-ului
  4. Stabilirea componentelor leadership-ului
  5. Distincția între rolurile de manager și leader
  6. Cunoașterea caracteristicilor comune tuturor tipurilor de lideri de grupuri eficiente
  7. Explicarea abilităților și comportamentelor specifice ale liderilor asociate cu eficacitatea leadershipului
  8. Definirea leadershipului charismatic și identificarea componentelor comportamentale ale liderilor charismatici vs. lideri noncharismatici

CURS 20 – AUDIT INTERN ÎN SECTORUL PUBLIC 

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Organizarea comisiei pentru monitorizarea, coordonarea şi îndrumarea metodologică a dezvoltării sistemului de control managerial intern
  2. Elaborarea planului de dezvoltare a sistemului de control managerial intern
  3. Identificarea activitatilor pentru care este necesar să se elaboreze proceduri
  4. Realizarea procedurilor de sistem, a procedurilor operaționale și a întregii documentații necesare implementării sistemului
  5. Identificarea principalelor riscuri şi a măsurilor necesare contracararea acestora
  6. Identificarea situațiilor generatoare și potential generatoare de întreruperi ale activității
  7. Stabilirea obiectivelor de tip SMART la nivelul instituţiei
  8. Stabilirea circuitului documentelor și a informațiilor din instituție
  9. Intocmirea rapoartelor semestriale/anuale privind stadiul implementării standardelor de control managerial intern
  10. Elaborarea Codului de etică la nivelul instituției
  11. Principii și norme de realizare a auditului intern în instituțiile publice

CURS 21 – MANAGEMENTUL ADMINISTRAŢIEI PUBLICE

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Structura organizatorică şi funcţională a unei organizaţii publice: organizarea formală şi organizarea non-formală;
  2. Obiectivele instituţionale
  3. Funcţii, roluri şi atribuţii în managementul public;
  4. Sisteme de management public: metode, tehnici şi instrumente; funcţii publice de conducere;
  5. Componente moderne ale managementului public: managementul de proiect, managementul riscului, etc.;
  6. Identificarea şi alocarea resurselor, accesul la resurse;
  7. Instrumente de monitorizare şi control operaţionale în managementul public modern.
  8. Dezbaterea conceptului de performanţă în instituţiile publice

CURS 22 – MANAGEMENTUL PROIECTELOR

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Stabilirea scopului proiectului
  2. Stabilirea cerintelor de management integrat al proiectului
  3. Planificarea activitatilor si jaloanelor proiectului
  4. Gestiunea utilizarii costurilor si resurselor operationale pentru proiect
  5. Realizarea procedurilor de achizitii pentru proiect
  6. Managementul riscurilor
  7. Managementul echipei de proiect
  8. Managementul comunicarii in cadrul proiectului
  9. Managementul calitatii proiectului

CURS 23 – MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE ŞI SALARIZAREA PERSONALULUI DIN SECTORUL PUBLIC

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Managementul resurselor umane – legislație, roluri, principii, proceduri și obiective
  2. Dezvoltarea personala – notiune, principii si valori
  3. Dezvoltarea carierei: definiţie, obiective şi stadii
  4. Planificarea dezvoltării carierei
  5. Managementul propriei cariere
  6. Planul individual de dezvoltare personală a funcţionarilor publici
  7. Dezvoltarea carierei şi pregătirea profesională
  8. Motivarea funcționarilor publici
  9. Motivarea intrinsecă și motivarea extrinsecă
  10. Aplicarea legislaţiei privind salarizarea personalului din instituţiile publice

CURS 24 – MANAGEMENTUL SERVICIILOR SOCIALE ŞI DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Noţiuni introductive
  2. Politica asistentei sociale in statele moderne
  3. Institutionalizare, dezinstitutionalizare, integrarea in comunitate
  4. Rolurile si functiile managementului in organizarea serviciilor sociale si de asistenta sociala
  5. Sisteme de management public: metode, tehnici si instrumente, functii publice de conducere
  6. Stabilirea si prioritizarea obiectivelor institutionale
  7. Principalele componente ale managementului public modern
  8. Stil de leadership si luarea deciziilor in organismele publice
  9. Instrumente de monitorizare si control operational in managementul public modern

 CURS 25 – MANAGEMENTUL SITUAŢIILOR DE URGENŢĂ, SĂNĂTATE ŞI SECURITATE ÎN MUNCĂ

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Managementul situațiilor de urgență – principalele reglementări în domeniu
  2. Legislaţia în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
  3. Sistemul de Management al SSM
  4. Politici, obiective si instrumente de implementare a Sistemului de Management al SSM
  5. Proceduri de lucru specifice SSM
  6. Prevenirea riscurilor de accidentare si de imbolnavire profesionala.
  7. Instruirea, Formarea, Informarea, Consultarea si Participarea Lucratorilor
  8. Organizarea activitatii de prevenire si protectie in domeniul SSM
  9. Autorizarea funcţionarii din punct de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă
  10. Accidente de munca si boli profesionale
  11. Echipamentul individual de protectie – definitii si clasificare

CURS 26 –  MANAGEMENTUL TIMPULUI, AL STRESULUI ŞI AL RISCURILOR

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Intelegerea corecta a gestionarii timpului in raport cu activitatile zilnice
  2. Invatarea prioritizatizarii sarcinilor in raport cu timpul de lucru
  3. Constientizarea si administrarea eficienta a timpului
  4. Evaluarea atitudinii fata de timp si sarcini
  5. Identificarea elementelor de necesitate a managementului timpului
  6. Identificarea factorilor care influenteaza folosirea timpului
  7. Identificarea factorilor care duc la risipa de timp ,,hotii de timp’’
  8. Ce este stresul si care sunt cauzele acestuia
  9. Identificarea simptomelor la persoanele afectate de stres
  10. Sindromul Burnout
  11. Stresul oxidativ
  12. Cunoașterea riscurilor și dezbaterea măsurilor de eliminare a factorilor de stres
  13. Tehnici de înlăturare a stresului
  14. Managementul riscurilor in activitatea angajatilor din sectorul public

CURS 27 – MEDIEREA ŞI GESTIONAREA CONFLICTELOR ÎN INSTITUŢIILE PUBLICE

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Definitii si abordare generala
  2. Principiile, Obiectivul si Dimensiunile medierii
  3. Rolul si competentele mediatorului
  4. Reguli de baza si deontologie profesionala
  5. Tipuri de mediatori
  6. Mecanisme şi tipuri de conflicte
  7. Managementul si rezolvarea conflictelor
  8. Fazele procesului de mediere
  9. Metode si tehnici de mediere
  10. Arta intervievarii
  11. Tipuri comportamentale in timpul medierii

CURS 28 – POLIŢIE LOCALĂ – LEGISLAŢIE ŞI PROCEDURI

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Cadrul legislativ privind organizarea și funcționarea poliției locale (Legea nr. 155/2010)
  2. Drepturile și obligațiile polițistului local
  3. Modul de acţiune pentru prevenirea infractiunilor si a altor fapte antisociale
  4. Cooperarea structurilor de ordine si siguranta publica
  5. Modalitati de imbunatatire a comunicarii la nivelul poliţiei locale
  6. Actiuni proactive si actiuni reactive
  7. Legea nr. 333/2003, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare
  8. Legea nr. 295/2004, privind regimul armelor şi muniţiilor, cu modificările şi completările ulterioare
  9. Legea nr. 61/1991, pentru sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice,
  10. Legea nr. 12/1990, privind protejarea populaţiei împotriva unor activităţi comerciale ilicite
  11. Legea nr. 487/2002, legea sănătăţii mintale şi a protecţiei persoanelor cu tulburări psihice, cu completările ulterioare
  12. Legea nr. 60/1991, privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice
  13. H.G. nr. 123/ 2002, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a legii nr. 544/2001
  14. H.G. nr. 36/1996, privind stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor la normele privind exploatarea şi menţinerea în bună stare a drumurilor publice
  15. Asigurarea legalitatii proceselor-verbale de sanctionare contraventionala.

CURS 29 – REGISTRUL AGRICOL, CADASTRU ŞI PUBLICITATE IMOBILIARĂ

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Organizarea registrului agricol
  2. Intocmirea registrului agricol
  3. Completarea registrului agricol
  4. Controlul datelor din registrul agricol
  5. Centralizarea datelor din registrul agricol
  6. Raportarea datelor din registrul agricol
  7. Fond funciar – principalele noțiuni și reglementări aplicabile
  8. Noțiuni generale de cadastru și legislatia aplicabilă
  9. Lucrări de cadastru, culegerea datelor și planul cadastral
  10. Publicitate imobiliară 

CURS 30 – LEGALITATEA ACTELOR ŞI CONTRACTELOR ADMINISTRATIVE – REGIMUL JURIDIC APLICABIL

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Conceptul de act administrativ (terminologie şi definiţie)
  2. Trăsăturile actelor administrative
  3. Regimul juridic al actelor administrative
  4. Elementele actelor administrative
  5. Condiţiile de valabilitate ale actelor administrative
  6. Caracterele actelor administrative
  7. Procedura emiterii si adoptarii actelor administrative
  8. Căile administrative de atac
  9. Efectele actelor administrative
  10. Nulitatea şi inexistenţa actelor administrative
  11. Notiunea de contract administrativ si evolutia teoriei contractului administrative
  12. Regimul juridic al contractelor administrative
  13. Interpretarea actelor normative
  14. Metodele si rezultatele interpretarii actelor administrative
  15. Formele realizării dreptului: respectare, aplicare, executare.

CURS 31 – PROTECŢIA MEDIULUI ŞI MANAGEMENTUL DEŞEURILOR 

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Fundamente teoretice privind dreptul mediului
  2. Izvoarele dreptului mediului
  3. Principii, elementele strategice şi modalităţi de implementare a politicilor de mediu
  4. Institutionalizarea dreptului mediului
  5. Instituţia răspunderii juridice în dreptul mediului
  6. Managementul deşeurilor
  7. Istoricul dezvoltării durabile
  8. Acţiuni întreprinse la nivelul UE
  9. Principiile dezvoltării durabile

CURS  32 – PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ÎN INSTITUŢIILE PUBLICE, COFORM G.D.P.R.

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Ce reprezintă GDPR
  2. Cine poate îndeplini funcția de responsabil cu protecția datelor
  3. Sarcinile responsabilului cu protecția datelor
  4. Principii şi valori cuprinse în motivarea Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE
  5. Analiza principalelor dispoziţii ale Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a directivei 95/46/CE
  6. Evaluarea impactului GDPR la nivelul instituţiei
  7. Evaluarea politicilor şi măsurilor luate la nivelul instituţiei pentru protecţia datelor cu caracter personal.

CURS  33 – SECRETARIAT, ARHIVARE, BIBLIOTECONOMIE ŞI MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Specificul activităţii de secretariat; roluri și atribuții
  2. Tehnica corespondenței și controlul înregistrărilor
  3. Norme şi instrucţiuni privind arhivarea documentelor
  4. Normative privind spațiile de arhivare
  5. Arhivarea electronică a documentelor
  6. Controlul circuitului documentelor
  7. Biblioteconomia
  8. Managementul documentelor

CURS  34 – AUDITUL CALITATII SERVICIILOR PUBLICE ŞI CONTROLUL MANAGERIAL INTERN

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica (Managementul implementarii Cadrului comun de autoevaluare a modului de functionare a institutiilor publice):

  1. MANAGEMENTUL CALITATII
  2. Generalitati
  3. Teoria TQM – ciclul PDCA
  4. Pricipiile Sistemului de management al calitatii
  5. Seria de Standarde privind Calitatea
  6. Sistemul de Management Integrat al organizatiei.
  7. CADRUL COMUN DE AUTOEVALUARE A MODULUI DE FUNCTIONARE A INSTITUTIILOR PUBLICE
  8. Definitie, rol, scop
  9. Avantajele utilizarii CAF
  10. STRUCTURA CAF
  11. Principii
  12. Criterii si Subcriterii CAF
  13. IMPLEMENTAREA CAF
  14. Faza premergatoare – Organizare
  15. Procesul de Autoevaluare – Notare
  16. Planul de actiuni / Prioritizare/ Reevaluare

CURS  35 – TAXE, IMPOZITE LOCALE ŞI EXECUTARE SILITĂ

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Instrumentele şi limitele autonomiei financiare locale
  2. Reguli şi proceduri de execuţie bugetară la nivelul autorităţilor administraţiei publice locale
  3. Principii, reguli şi proceduri de administrare fiscală
  4. Regimul impozitelor şi taxelor locale
  5. Executorii bugetari locali
  6. Procedura executarii creanțelor fiscale

CURS  36 – TRANSPARENŢA ŞI LIBERUL ACCES LA INFORMAŢIILE DE INTERES PUBLIC 

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Ce este transparenţa şi importanţa ei
  2. Transparenţa şi sistemul naţional de integritate
  3. Controlul cetăţenesc al activităţii administraţiei publice
  4. Liberul acces la informaţiile de interes public (Legea nr. 544/2001)
  5. Transparenţa decizională (Legea nr. 52/2001)
  6. Transparenţa şi buna guvernare
  7. Rezistenţa la schimbare – schimbări culturale şi comportamentale

 CURS 37 – URBANISM, AMENAJAREA TERITORIULUI ŞI DISCIPLINA ÎN CONSTRUCŢII

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Natura si specificul activitatilor de urbanism
  2. Implicarea serviciului “Disciplina in constructii, protectia mediului si afisaj stradal“ in respectarea prevederilor legale in vigoare
  3. Legea nr. 350/ 2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul: a) Planul urbanistic general (PUG); b) Planul urbanistic zonal (PUZ); c) Planul urbanistic de detaliu (PUD)
  4. Legea nr. 50/ 1990, republicata privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii
  5. Certificatul de urbanism, autorizatia de construire si autorizatia de desfiintare
  6. Atributiile autoritatilor locale privind respectarea dispozitiilor Legii nr. 50/1991
  7. Disciplina în construcții

CURS 38 – FUNCŢIA ŞI FUNCŢIONARUL PUBLIC CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Funcţia şi funcţionarul public – noţiune şi trăsături
  2. Regimul juridic aplicabil funcţionarilor publici în România
  3. Noţiunea de funcţie publică în context european
  4.  Elemente de drept comparat la nivelul legislaţiei statelor europene
  5. Etica şi morala ca valori europene în exercitarea funcţiei publice
  6. Codificarea valorilor etice şi morale pentru funcţia publică
  7. Reguli referitoare la folosirea prerogativelor de putere publică
  8. Angajarea răspunderii juridice  a funcţionarilor publici

CURS 39 – BAZELE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE – INTERPRETAREA ŞI PUNEREA ÎN EXECUTARE A LEGII

CURS 40 ORE/ CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV

Tematica:

  1. Principiile de organizare si functionare a administratiei publice 
  2. Notiunea si specificul activitatii serviciilor publice 
  3. Principalele rationalitati utilizate in abordarea activitatii din sectorul public
  4. Regimul juridic aplicabil servicilor publice 
  5. Abordarea manageriala a gestiunii serviciilor publice 
  6. Raspundere si responsabilitate in activitatea serviciilor publice 
  7. Specificul procesului decizional la nivelul serviciilor publice 
  8. Noțiunea și trăsăturile normei juridice
  9. Clasificarea normelor juridice
  10. Acțiunea în timp, spațiu și asupra persoanelor a normelor juridice
  11. Noțiunea interpretării normelor juridice
  12. Metodele interpretării normelor juridice
  13. Argumentele folosite în interpretarea normelor juridice
  14. Rezultatele interpretării
  15. Aplicarea normelor juridice

TOATE CURSURILE DIN GRILA POT FI ORGANIZATE LA CERERE SI LA SEDIUL INSTITUTIEI !

Tarife mici pentru curs si cazare ! Beneficii mari !

CONTACT INSCRIERI CURSURI : 0724.39.49.14

CURS TAXE ŞI IMPOZITE LOCALE 2025

CURS TAXE, IMPOZITE LOCALE ŞI EXECUTARE SILITĂ – NOUTĂŢI LEGISLATIVE 2024

Ai nevoie de un curs având ca tematică taxele, impozitele locale şi executarea silită a creanţelor fiscale bugetare ? Poţi participa la unul dintre cursurile noastre organizate în acest domeniu de activitate, fie în format fizic, fie în format on-line ! Consultă mai jos grilele noastre de cursuri privind impozitele şi taxele locale, inclusiv tematicile şi locaţiile de desfăşurare, la munte sau pe litoral !

(DESCARCĂ TEMATICĂ INTERACTIVĂ CURSURI ON-LINE  30 ORE SAU  CU  PREZENŢĂ FIZICĂ 30/40 ORE)

curs online taxe locale

(VEZI AICI GRILĂ CURSURI ON-LINE TAXE ŞI IMPOZITE LOCALE 30 ORE)

GRATUIT: EXAMEN ŞI ELIBERARE DIPLOMĂ 30 DE ORE

Cum este organizat acest curs ? În format on-line sau cu prezenţă fizică, cu cazare, conform specificaţiilor următoare:

Varianta 1: Cursul on-line este organizat săptămânal, de luni până vineri, si recunoscut conform Noului cod administrativ, respectiv conform H.G. nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a funcționarilor publici. 

♥ Varianta 2: Cursul cu prezenţă fizică se organizează săptămânal, de luni, până duminică, în locaţiile partenere, conform ofertelor de mai jos.

Cazarea se face cu o zi înaintea începerii cursurilor, respectiv duminica după ora 14.00. Solicită oferta detaliată şi planificarea cursurilor la telefon 0722.207.117 sau la adresa de mail inscrieri@asociatiacolumna.ro !

Tematica aferentă cursului:

  1. Instrumentele şi limitele autonomiei financiare locale
  2. Reguli şi proceduri de execuţie bugetară la nivelul autorităţilor administraţiei publice locale
  3. Principii, reguli şi proceduri de administrare fiscală
  4. Regimul impozitelor şi taxelor locale
  5. Executorii bugetari locali
  6. Procedura executarii creanțelor fiscale

Descriere curs: curs de tip work-shop bazat pe analiza legislativa, prezentare cazuri practice, analiza principalelor norme juridice si documente utilizate in domeniul studiat !

OFERTE CURSURI FUNCTIONARI PUBLICI 2024 !

GRILA 1 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI LITORAL FUNCŢIONARI PUBLICI  5/7 ZILE, 30/40 ORE  2024
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE CURSURI LITORAL 2024

cursuri functionari publici 2024

GRILA 2 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI  7/5 ZILE  POIANA BRAŞOV, martie – decembrie 2024 (Bonus 5+1 gratuit taxă curs)
DESCARCA CERERE INSCRIERE CURSURI POIANA BRASOV 2024

cursuri functionari publici munte 2024

GRILA 3DESCARCĂ DE AICI GRILĂ CURSURI 7/5 ZILE MUNTE SINAIA (iulie-decembrie 2024) Bonus 5+1 gratuit taxă curs
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE  CURSURI MUNTE SINAIA 2024

GRILA  4 – CURSURI ON-LINE 30 ORE/5 ZILE  PENTRU PROMOVAREA PROFESIONALĂ ÎN SECTORUL PUBLIC (ianuarie – decembrie 2024)  bonus 4+1 gratuit indiferent de curs
DESCARCĂ DE AICI CEREREA DE ÎNSCRIERE LA CURSURILE ON-LINE

cursuri online functionari publice


GRILA 5 – CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI MARAMUREŞ 5/7 ZILE 2024
DESCARCĂ CERERE DE ÎNSCRIERE CURSURI MARAMUREŞ 2024 

Cazare Hotel Gabriela*** Vişeul de Sus, jud. Maramureş : 2.700 lei cazare 5 nopţi sau 3.700 lei cazare 7 nopţi (2 adulţi + 1 copil > 7 ani + bonuri de masă de 700 sau 900 lei) .

cursuri maramures 2024

Cursurile noastre abordează o arie tematică diversă, specifică sectorului public, cu accent pe rolurile si responsabilităţile funcţionarilor publici, atât din punctul de vedere al normelor juridice pe care trebuie să le aplice, ca drept substanţial, cât şi din perspectiva normelor de drept procedural (Noul cod administrativ, legislaţia privind sistemul de control managerial intern, procedurile operaţionale şi de sistem, contencios administrativ şi jurisdicţii administrative etc. )

CONTACT ÎNSCRIERI: 0722.207.117

CURSURI LITORAL FUNCŢIONARI PUBLICI  5/7 ZILE, 30/40 ORE  2024

DESCARCA CERERE DE INSCRIERE CURSURI LITORAL 2024

cursuri functionari publici 2024

GRILA 2 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI  7/5 ZILE  POIANA BRAŞOV, martie – decembrie 2024 (Bonus 5+1 gratuit taxă curs)
DESCARCA CERERE INSCRIERE CURSURI POIANA BRASOV 2024

cursuri functionari publici munte 2024

GRILA 3 – CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI 7/5 ZILE MUNTE SINAIA 2024
AICI GRILĂ CURSURI 7/5 ZILE MUNTE SINAIA (ianuarie- iunie 2024) Bonus 5+1 gratuit taxă curs
AICI GRILĂ CURSURI 7/5 ZILE MUNTE SINAIA (iulie-decembrie 2024) Bonus 5+1 gratuit taxă curs
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE  CURSURI MUNTE SINAIA 2024

GRILA  4 – CURSURI ON-LINE 30 ORE/5 ZILE  PENTRU PROMOVAREA PROFESIONALĂ ÎN SECTORUL PUBLIC (ianuarie – decembrie 2024)  bonus 4+1 gratuit indiferent de curs
DESCARCĂ DE AICI CEREREA DE ÎNSCRIERE LA CURSURILE ON-LINE

cursuri online functionari publice


GRILA 5 – CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI MARAMUREŞ 5/7 ZILE 2024

DESCARCĂ CERERE DE ÎNSCRIERE CURSURI MARAMUREŞ 2024 

cursuri maramures 2024

Cazare Hotel Gabriela*** Vişeul de Sus, jud. Maramureş : 2.700 lei cazare 5 nopţi sau 3.700 lei cazare 7 nopţi (2 adulţi + 1 copil > 7 ani + bonuri de masă de 700 sau 900 lei) .

cursuri maramures 2024

Cursurile noastre abordează o arie tematică diversă, specifică sectorului public, cu accent pe rolurile si responsabilităţile funcţionarilor publici, atât din punctul de vedere al normelor juridice pe care trebuie să le aplice, ca drept substanţial, cât şi din perspectiva normelor de drept procedural (Noul cod administrativ, legislaţia privind sistemul de control managerial intern, procedurile operaţionale şi de sistem, contencios administrativ şi jurisdicţii administrative etc. )

CONTACT ÎNSCRIERI: 0722.207.117

cursuri autorizate functionari publici

CURSURI ETICĂ, INTEGRITATE ŞI DEONTOLOGIE PROFESIONALĂ 2025

CURSURI ANTICORUPŢIE, ETICĂ, INTEGRITATE ŞI DEONTOLOGIE PROFESIONALĂ – EVITARE SITUAŢII DE PANTOUFLAGE 2024

Ai nevoie de un curs având ca tematică anticorupţia, etica şi integritatea în instituţiile publice ? Poţi participa la unul dintre cursurile noastre organizate în acest domeniu de activitate, fie în format fizic, fie în format on-line ! Consultă mai jos grilele noastre de cursuri privind anticorupţia, inclusiv tematicile şi locaţiile de desfăşurare, la munte sau pe litoral !

Cursul se adresează tuturor angajaţilor din sectorul public dar, în special, consilierilor de etică !

(DESCARCĂ TEMATICĂ INTERACTIVĂ CURSURI ON-LINE  30 ORE SAU  CU  PREZENŢĂ FIZICĂ 30/40 ORE)

cursuri anticoruptie 2024

(VEZI AICI GRILĂ CURSURI ANTICORUPŢIE ORGANIZATE ON-LINE 30 ORE)

GRATUIT: EXAMEN ŞI ELIBERARE DIPLOMĂ 30 DE ORE

Cum este organizat acest curs ? În format on-line sau cu prezenţă fizică, cu cazare, conform specificaţiilor următoare:

Varianta 1: Cursul on-line este organizat săptămânal, de luni până vineri, si recunoscut conform Noului cod administrativ, respectiv conform H.G. nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a funcționarilor publici. 

♥ Varianta 2: Cursul cu prezenţă fizică se organizează săptămânal, de luni, până duminică, în locaţiile partenere, conform ofertelor de mai jos.

Cazarea se face cu o zi înaintea începerii cursurilor, respectiv duminica după ora 14.00. Solicită oferta detaliată şi planificarea cursurilor la telefon 0722.207.117 sau la adresa de mail inscrieri@asociatiacolumna.ro !

Tematica aferentă cursului:

  1. Etica si deontologia
  2. Bazele integritatii publice
  3. Sistemul national de integritate
  4. Transparenţă şi liber acces la informaţiile de interes public
  5. Transparența decizională
  6. Normele deontologice aplicabile functionarilor publici
  7. Normele deontologice aplicabile personalului contractual din administratia publica
  8. Politici anticorupție 
  9. Principalele reglementări anticorupție instituite prin Legea nr. 161/2003

Descriere curs: curs de tip work-shop bazat pe analiza legislativa, prezentare cazuri practice, analiza principalelor norme juridice si documente utilizate in domeniul studiat !

OFERTE CURSURI FUNCTIONARI PUBLICI 2024 !

GRILA 1 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI LITORAL FUNCŢIONARI PUBLICI  5/7 ZILE, 30/40 ORE  2024
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE CURSURI LITORAL 2024

cursuri functionari publici 2024

GRILA 2 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI  7/5 ZILE  POIANA BRAŞOV, martie – decembrie 2024 (Bonus 5+1 gratuit taxă curs)
DESCARCA CERERE INSCRIERE CURSURI POIANA BRASOV 2024

cursuri functionari publici munte 2024

GRILA 3DESCARCĂ DE AICI GRILĂ CURSURI 7/5 ZILE MUNTE SINAIA (iulie-decembrie 2024) Bonus 5+1 gratuit taxă curs
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE  CURSURI MUNTE SINAIA 2024

GRILA  4 – CURSURI ON-LINE 30 ORE/5 ZILE  PENTRU PROMOVAREA PROFESIONALĂ ÎN SECTORUL PUBLIC (ianuarie – decembrie 2024)  bonus 4+1 gratuit indiferent de curs
DESCARCĂ DE AICI CEREREA DE ÎNSCRIERE LA CURSURILE ON-LINE

cursuri online functionari publice


GRILA 5 – CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI MARAMUREŞ 5/7 ZILE 2024
DESCARCĂ CERERE DE ÎNSCRIERE CURSURI MARAMUREŞ 2024 

Cazare Hotel Gabriela*** Vişeul de Sus, jud. Maramureş : 2.700 lei cazare 5 nopţi sau 3.700 lei cazare 7 nopţi (2 adulţi + 1 copil > 7 ani + bonuri de masă de 700 sau 900 lei) .

cursuri maramures 2024

Cursurile noastre abordează o arie tematică diversă, specifică sectorului public, cu accent pe rolurile si responsabilităţile funcţionarilor publici, atât din punctul de vedere al normelor juridice pe care trebuie să le aplice, ca drept substanţial, cât şi din perspectiva normelor de drept procedural (Noul cod administrativ, legislaţia privind sistemul de control managerial intern, procedurile operaţionale şi de sistem, contencios administrativ şi jurisdicţii administrative etc. )

CONTACT ÎNSCRIERI: 0722.207.117

cursuri autorizate functionari publici

CURSURI CONTABILITATEA INSTITUŢIILOR PUBLICE 2025

CURSURI CONTABILITATEA INSTITUŢIILOR PUBLICE ŞI REALIZAREA CONTROLULUI FINANCIAR PREVENTIV  2024

Ai nevoie de un curs având ca tematică contabilitatea bugetară şi CFP ? Poţi participa la unul dintre cursurile noastre organizate în acest domeniu de activitate, fie în format fizic, fie în format on-line ! Consultă mai jos grilele noastre de cursuri privind contabilitatea instituţiilor publice şi CFP, inclusiv tematicile şi locaţiile de desfăşurare, la munte sau pe litoral !

(DESCARCĂ TEMATICĂ INTERACTIVĂ CURSURI ON-LINE  30 ORE SAU  CU  PREZENŢĂ FIZICĂ 30/40 ORE)

(VEZI AICI GRILĂ CURSURI CONTABILITATE ORGANIZATE ON-LINE 30 ORE)

GRATUIT: EXAMEN ŞI ELIBERARE DIPLOMĂ 30 DE ORE

Cum este organizat acest curs ? În format on-line sau cu prezenţă fizică, cu cazare, conform specificaţiilor următoare:

Varianta 1: Cursul on-line este organizat săptămânal, de luni până vineri, si recunoscut conform Noului cod administrativ, respectiv conform H.G. nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a funcționarilor publici. 

♥ Varianta 2: Cursul cu prezenţă fizică se organizează săptămânal, de luni, până duminică, în locaţiile partenere, conform ofertelor de mai jos.

Cazarea se face cu o zi înaintea începerii cursurilor, respectiv duminica după ora 14.00. Solicită oferta detaliată şi planificarea cursurilor la telefon 0722.207.117 sau la adresa de mail inscrieri@asociatiacolumna.ro !

cursuri functionari publici munte

Descriere curs: curs de tip work-shop bazat pe analiza legislativa, prezentare cazuri practice, analiza principalelor norme juridice si documente utilizate in domeniul studiat !

Tematica abordata:

1. Organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice
2. Elementele situatiilor financiare
3. Contabilitatea elementelor patrimoniale
4. Contabilitatea imobilizărilor
5. Contabilitatea stocurilor
6. Contabilitatea decontarilor cu tertii
7. Contabilitatea trezoreriei
8. Contabilitatea veniturilor si finantarilor
9. Contabilitatea cheltuielilor
10. Controlul financiar preventiv
11. Utilizare Forexebug
12. Management financiar in institutiile publice

Cursul se adresează contabililor din instituțiile publice, cu si fără experiență in domeniu. In cadrul cursului va veți familiariza cu aspecte practice din activitatea contabila a instituțiilor publice !


Descriere curs: curs de tip work-shop bazat pe analiza legislativa, prezentare cazuri practice, analiza principalelor norme juridice si documente utilizate in domeniul studiat !

OFERTE CURSURI FUNCTIONARI PUBLICI 2024 !

GRILA 1 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI LITORAL FUNCŢIONARI PUBLICI  5/7 ZILE, 30/40 ORE  2024
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE CURSURI LITORAL 2024

cursuri functionari publici 2024

GRILA 2 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI  7/5 ZILE  POIANA BRAŞOV, martie – decembrie 2024 (Bonus 5+1 gratuit taxă curs)
DESCARCA CERERE INSCRIERE CURSURI POIANA BRASOV 2024

cursuri functionari publici munte 2024

GRILA 3DESCARCĂ DE AICI GRILĂ CURSURI 7/5 ZILE MUNTE SINAIA (iulie-decembrie 2024) Bonus 5+1 gratuit taxă curs
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE  CURSURI MUNTE SINAIA 2024

GRILA  4 – CURSURI ON-LINE 30 ORE/5 ZILE  PENTRU PROMOVAREA PROFESIONALĂ ÎN SECTORUL PUBLIC (ianuarie – decembrie 2024)  bonus 4+1 gratuit indiferent de curs
DESCARCĂ DE AICI CEREREA DE ÎNSCRIERE LA CURSURILE ON-LINE

cursuri online functionari publice


GRILA 5 – CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI MARAMUREŞ 5/7 ZILE 2024
DESCARCĂ CERERE DE ÎNSCRIERE CURSURI MARAMUREŞ 2024 

Cazare Hotel Gabriela*** Vişeul de Sus, jud. Maramureş : 2.700 lei cazare 5 nopţi sau 3.700 lei cazare 7 nopţi (2 adulţi + 1 copil > 7 ani + bonuri de masă de 700 sau 900 lei) .

cursuri maramures 2024

Cursurile noastre abordează o arie tematică diversă, specifică sectorului public, cu accent pe rolurile si responsabilităţile funcţionarilor publici, atât din punctul de vedere al normelor juridice pe care trebuie să le aplice, ca drept substanţial, cât şi din perspectiva normelor de drept procedural (Noul cod administrativ, legislaţia privind sistemul de control managerial intern, procedurile operaţionale şi de sistem, contencios administrativ şi jurisdicţii administrative etc. )

CONTACT ÎNSCRIERI: 0722.207.117

cursuri autorizate functionari publici

CURSURI REGISTRUL AGRICOL, CADASTRU ŞI FOND FUNCIAR 2025

CURS REGISTRUL AGRICOL, CADASTRU SI FOND FUNCIAR 2024

Ai nevoie de un curs având ca tematică registrul agricol, cadastrul şi fondul funciar ? Poţi participa la unul dintre cursurile noastre organizate în acest domeniu de activitate, fie în format fizic, fie în format on-line ! Consultă mai jos grilele noastre de cursuri privind registrul agricol, inclusiv tematicile şi locaţiile de desfăşurare, la munte sau pe litoral !

Ce vei învăţa în cadrul cursului ? Vei dobândi cunoştinţe şi abilităţi în conformitate cu legislaţia şi practica administrativă în domeniu. Vezi tematica aferentă cursului:

1. Organizarea registrului agricol
2. Întocmirea registrului agricol
3. Completarea registrului agricol
4. Controlul datelor din registrul agricol
5. Centralizarea datelor din registrul agricol
6. Raportarea datelor din registrul agricol
7. Fond funciar – principalele noțiuni și reglementări aplicabile
8. Noțiuni generale de cadastru și legislația aplicabilă
9. Lucrări de cadastru, culegerea datelor și planul cadastral

Prin ce se diferenţiază acest curs ?  Este un curs on-line, în sistem e-learning, bazat pe analiza legislativa, prezentare cazuri practice, analiza principalelor norme juridice si documente utilizate in domeniul studiat !

Beneficiile cursului: obţinerea de cunoştinţe în aria tematică a cursului; dezvoltarea de abilităţi practice în elaborarea şi utilizarea documentelor specifice compartimentelor registru agricol, cadastru şi fond funciar (proceduri şi documente specifice); suporturi de curs foarte bine documentate, diplomă de absolvire de 30 de ore, conform Codului administrativ etc. 

curs registrul agricol 2024

(VEZI AICI OFERTA 4+1 GRATUIT CURSURI REGISTRUL AGRICOL ORGANIZATE ON-LINE ÎN ANUL 2024, CU DIPLOMĂ DE ABSOLVIRE DE 30 ORE)

GRATUIT: EXAMEN ŞI ELIBERARE DIPLOMĂ 30 DE ORE

Cum este organizat acest curs ? În format on-line sau cu prezenţă fizică, cu cazare, conform specificaţiilor următoare:

Varianta 1: Cursul on-line este organizat săptămânal, de luni până vineri, si recunoscut conform Noului cod administrativ, respectiv conform H.G. nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a funcționarilor publici. 

♥ Varianta 2: Cursul cu prezenţă fizică se organizează săptămânal, de luni, până duminică, în locaţiile partenere, conform ofertelor de mai jos.

Cazarea se face cu o zi înaintea începerii cursurilor, respectiv duminica după ora 14.00. Solicită oferta detaliată şi planificarea cursurilor la telefon 0722.207.117 sau la adresa de mail inscrieri@asociatiacolumna.ro !

(DESCARCĂ TEMATICĂ INTERACTIVĂ PENTRU TOATE CURSURI ON-LINE  30 ORE SAU  CU  PREZENŢĂ FIZICĂ 30/40 ORE)


OFERTE CURSURI FUNCTIONARI PUBLICI 2024 !

GRILA 1 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI LITORAL FUNCŢIONARI PUBLICI  5/7 ZILE, 30/40 ORE  2024
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE CURSURI LITORAL 2024

cursuri functionari publici 2024

GRILA 2 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI  7/5 ZILE  POIANA BRAŞOV, martie – decembrie 2024 (Bonus 5+1 gratuit taxă curs)
DESCARCA CERERE INSCRIERE CURSURI POIANA BRASOV 2024

cursuri functionari publici munte 2024

GRILA 3DESCARCĂ DE AICI GRILĂ CURSURI 7/5 ZILE MUNTE SINAIA (iulie-decembrie 2024) Bonus 5+1 gratuit taxă curs
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE  CURSURI MUNTE SINAIA 2024

GRILA  4 – CURSURI ON-LINE 30 ORE/5 ZILE  PENTRU PROMOVAREA PROFESIONALĂ ÎN SECTORUL PUBLIC (ianuarie – decembrie 2024)  bonus 4+1 gratuit indiferent de curs
DESCARCĂ DE AICI CEREREA DE ÎNSCRIERE LA CURSURILE ON-LINE

cursuri online functionari publice


GRILA 5 – CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI MARAMUREŞ 5/7 ZILE 2024
DESCARCĂ CERERE DE ÎNSCRIERE CURSURI MARAMUREŞ 2024 

Cazare Hotel Gabriela*** Vişeul de Sus, jud. Maramureş : 2.700 lei cazare 5 nopţi sau 3.700 lei cazare 7 nopţi (2 adulţi + 1 copil > 7 ani + bonuri de masă de 700 sau 900 lei) .

cursuri maramures 2024

Cursurile noastre abordează o arie tematică diversă, specifică sectorului public, cu accent pe rolurile si responsabilităţile funcţionarilor publici, atât din punctul de vedere al normelor juridice pe care trebuie să le aplice, ca drept substanţial, cât şi din perspectiva normelor de drept procedural (Noul cod administrativ, legislaţia privind sistemul de control managerial intern, procedurile operaţionale şi de sistem, contencios administrativ şi jurisdicţii administrative etc. )

CONTACT ÎNSCRIERI: 0722.207.117

cursuri autorizate functionari publici

CURSURI MANAGEMENTUL SITUAŢIILOR DE URGENŢĂ ŞI SSM 2025

CURS MANAGEMENTUL SITUAŢIILOR DE URGENŢĂ, SANATATE ŞI SECURITATE ÎN MUNCĂ 2024

Ai nevoie de un curs având ca tematică managementul situaţiilor de urgenţă ? Poţi participa la unul dintre cursurile noastre organizate în acest domeniu de activitate, fie în format fizic, fie în format on-line ! Consultă mai jos grilele noastre de cursuri privind managementul situaţiilor de urgenţă, inclusiv tematicile şi locaţiile de desfăşurare, la munte sau pe litoral !

(DESCARCĂ TEMATICĂ INTERACTIVĂ CURSURI ON-LINE  30 ORE SAU  CU  PREZENŢĂ FIZICĂ 30/40 ORE)

curs situatii de urgenta 2024

(VEZI AICI GRILĂ CURSURI SITUAŢII DE URGENŢĂ ORGANIZATE ON-LINE 30 ORE)

GRATUIT: EXAMEN ŞI ELIBERARE DIPLOMĂ 30 DE ORE

Cum este organizat acest curs ? În format on-line sau cu prezenţă fizică, cu cazare, conform specificaţiilor următoare:

Varianta 1: Cursul on-line este organizat săptămânal, de luni până vineri, si recunoscut conform Noului cod administrativ, respectiv conform H.G. nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a funcționarilor publici. 

♥ Varianta 2: Cursul cu prezenţă fizică se organizează săptămânal, de luni, până duminică, în locaţiile partenere, conform ofertelor de mai jos.

Cazarea se face cu o zi înaintea începerii cursurilor, respectiv duminica după ora 14.00. Solicită oferta detaliată şi planificarea cursurilor la telefon 0722.207.117 sau la adresa de mail inscrieri@asociatiacolumna.ro !

Tematica aferentă cursului:

  1. Managementul situațiilor de urgență – principalele reglementări în domeniu
  2. Legislaţia în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
  3. Sistemul de Management al SSM
  4. Politici, obiective si instrumente de implementare a Sistemului de Management al SSM
  5. Proceduri de lucru specifice SSM
  6. Prevenirea riscurilor de accidentare si de imbolnavire profesionala.
  7. Instruirea, Formarea, Informarea, Consultarea si Participarea Lucratorilor
  8. Organizarea activitatii de prevenire si protectie in domeniul SSM
  9. Autorizarea funcţionarii din punct de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă
  10. Accidente de munca si boli profesionale
  11. Echipamentul individual de protectie – definitii si clasificare

Descriere curs: curs de tip work-shop bazat pe analiza legislativa, prezentare cazuri practice, analiza principalelor norme juridice si documente utilizate in domeniul studiat !


OFERTE CURSURI FUNCTIONARI PUBLICI 2024 !

GRILA 1 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI LITORAL FUNCŢIONARI PUBLICI  5/7 ZILE, 30/40 ORE  2024
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE CURSURI LITORAL 2024

cursuri functionari publici 2024

GRILA 2 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI  7/5 ZILE  POIANA BRAŞOV, martie – decembrie 2024 (Bonus 5+1 gratuit taxă curs)
DESCARCA CERERE INSCRIERE CURSURI POIANA BRASOV 2024

cursuri functionari publici munte 2024

GRILA 3DESCARCĂ DE AICI GRILĂ CURSURI 7/5 ZILE MUNTE SINAIA (iulie-decembrie 2024) Bonus 5+1 gratuit taxă curs
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE  CURSURI MUNTE SINAIA 2024

GRILA  4 – CURSURI ON-LINE 30 ORE/5 ZILE  PENTRU PROMOVAREA PROFESIONALĂ ÎN SECTORUL PUBLIC (ianuarie – decembrie 2024)  bonus 4+1 gratuit indiferent de curs
DESCARCĂ DE AICI CEREREA DE ÎNSCRIERE LA CURSURILE ON-LINE

cursuri online functionari publice


GRILA 5 – CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI MARAMUREŞ 5/7 ZILE 2024
DESCARCĂ CERERE DE ÎNSCRIERE CURSURI MARAMUREŞ 2024 

Cazare Hotel Gabriela*** Vişeul de Sus, jud. Maramureş : 2.700 lei cazare 5 nopţi sau 3.700 lei cazare 7 nopţi (2 adulţi + 1 copil > 7 ani + bonuri de masă de 700 sau 900 lei) .

cursuri maramures 2024

Cursurile noastre abordează o arie tematică diversă, specifică sectorului public, cu accent pe rolurile si responsabilităţile funcţionarilor publici, atât din punctul de vedere al normelor juridice pe care trebuie să le aplice, ca drept substanţial, cât şi din perspectiva normelor de drept procedural (Noul cod administrativ, legislaţia privind sistemul de control managerial intern, procedurile operaţionale şi de sistem, contencios administrativ şi jurisdicţii administrative etc. )

CONTACT ÎNSCRIERI: 0722.207.117
 

cursuri autorizate functionari publici

 

 

CURSURI URBANISM, AMENAJAREA TERITORIULUI ŞI DISCIPLINA ÎN CONSTRUCŢII 2025

CURSURI URBANISM FUNCŢIONARI PUBLICI  ON-LINE 2024 – autorizarea construcţiilor şi disciplina în construcţii

Ai nevoie de un curs având ca tematică urbanismul, amenajarea teritoriului şi disciplina în construcţii ? Poţi participa la unul dintre cursurile noastre organizate în acest domeniu de activitate, fie în format fizic, fie în format on-line ! Consultă mai jos grilele noastre de cursuri privind urbanismul, amenajarea teritoriului şi disciplina în construcţii, inclusiv tematicile şi locaţiile de desfăşurare, la munte, sau pe litoral !

(DESCARCĂ TEMATICĂ INTERACTIVĂ CURSURI ON-LINE  30 ORE SAU  CU  PREZENŢĂ FIZICĂ 30/40 ORE)

(VEZI AICI GRILĂ CURSURI URBANISM ORGANIZATE ON-LINE 30 ORE PROMOVARE)

GRATUIT: EXAMEN ŞI ELIBERARE DIPLOMĂ 30 DE ORE

Cum este organizat acest curs ? În format on-line sau cu prezenţă fizică, cu cazare, conform specificaţiilor următoare:

Varianta 1: Cursul on-line este organizat săptămânal, de luni până vineri, si recunoscut conform Noului cod administrativ, respectiv conform H.G. nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a funcționarilor publici. 

♥ Varianta 2: Cursul cu prezenţă fizică se organizează săptămânal, de luni, până duminică, în locaţiile partenere, conform ofertelor de mai jos.

Cazarea se face cu o zi înaintea începerii cursurilor, respectiv duminica după ora 14.00. Solicită oferta detaliată şi planificarea cursurilor la telefon 0722.207.117 sau la adresa de mail inscrieri@asociatiacolumna.ro !

Tematica aferentă cursului:

  1. Natura si specificul activităților de urbanism
  2. Implicarea serviciului “Disciplina in construcții, protecția mediului si afișaj stradal“ in respectarea prevederilor legale in vigoare
  3. Legea nr. 350/ 2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul: a) Planul urbanistic general (PUG); b)Planul urbanistic zonal (PUZ); c) Planul urbanistic de detaliu (PUD)
  4. Legea nr. 50/ 1990, republicata privind autorizarea executării lucrărilor de construcții
  5. Certificatul de urbanism, autorizația de construire si autorizația de desființare
  6. Atribuțiile autorităților locale privind respectarea dispozițiilor Legii nr. 50/1991
  7. Disciplina în construcții

cursuri urbanism 2024


Descriere curs: curs de tip work-shop bazat pe analiza legislativa, prezentare cazuri practice, analiza principalelor norme juridice si documente utilizate in domeniul studiat !

OFERTE CURSURI FUNCTIONARI PUBLICI 2024 !

GRILA 1 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI LITORAL FUNCŢIONARI PUBLICI  5/7 ZILE, 30/40 ORE  2024
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE CURSURI LITORAL 2024

cursuri functionari publici 2024

GRILA 2 – DESCARCĂ OFERTĂ CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI  7/5 ZILE  POIANA BRAŞOV, martie – decembrie 2024 (Bonus 5+1 gratuit taxă curs)
DESCARCA CERERE INSCRIERE CURSURI POIANA BRASOV 2024

cursuri functionari publici munte 2024

GRILA 3DESCARCĂ DE AICI GRILĂ CURSURI 7/5 ZILE MUNTE SINAIA (iulie-decembrie 2024) Bonus 5+1 gratuit taxă curs
DESCARCA CERERE DE INSCRIERE  CURSURI MUNTE SINAIA 2024

GRILA  4 – CURSURI ON-LINE 30 ORE/5 ZILE  PENTRU PROMOVAREA PROFESIONALĂ ÎN SECTORUL PUBLIC (ianuarie – decembrie 2024)  bonus 4+1 gratuit indiferent de curs
DESCARCĂ DE AICI CEREREA DE ÎNSCRIERE LA CURSURILE ON-LINE

cursuri online functionari publice


GRILA 5 – CURSURI FUNCŢIONARI PUBLICI MARAMUREŞ 5/7 ZILE 2024
DESCARCĂ CERERE DE ÎNSCRIERE CURSURI MARAMUREŞ 2024 

Cazare Hotel Gabriela*** Vişeul de Sus, jud. Maramureş : 2.700 lei cazare 5 nopţi sau 3.700 lei cazare 7 nopţi (2 adulţi + 1 copil > 7 ani + bonuri de masă de 700 sau 900 lei) .

cursuri maramures 2024

Cursurile noastre abordează o arie tematică diversă, specifică sectorului public, cu accent pe rolurile si responsabilităţile funcţionarilor publici, atât din punctul de vedere al normelor juridice pe care trebuie să le aplice, ca drept substanţial, cât şi din perspectiva normelor de drept procedural (Noul cod administrativ, legislaţia privind sistemul de control managerial intern, procedurile operaţionale şi de sistem, contencios administrativ şi jurisdicţii administrative etc. )

CONTACT ÎNSCRIERI: 0722.207.117

cursuri autorizate functionari publici